22 Ağustos 2013 Perşembe

Ofiste kına gecesi... :)) 17.07.2013

İşini sevmek çok önemlidir, zira evde geçirdiğimizden fazla zaman geçiririz iş yerimizde. Bu durumda işini sevmek kadar çalıştığın yeri ve birlikte çalıştığın insanları sevmekte önem kazanıyor. Bu konuda hep şanslı hissetmişimdir kendimi, şimdiye kadar üç ofiste çalıştım, ne yalan söyleyeyim her birinde de hem arkadaşlarımı sevdim hem de sevildim diye düşünüyorum. Küçük ofislerdi bunlar, öyle birbirinin arkasından kuyu kazmak, iş çevirmek bir yana, hep destekleyici ve yardımcı olduk birbirimize.
Son iş yerimde böyle bir yer. Takım çalışmasıyla iyi işler çıkaran, arkadaşlıkları imrenilecek düzeyde olan bir ofis..
Peki bunları neden anlatıyorum? Sizler doğum günlerinin kutlandığı, yılbaşılarının kutlandığı yada çeşitli başarıların kutlandığı ofisler görmüşsünüzdür de kına gecesi düzenlenen bir ofis gördünüz mü hiç ? :)
Hem de ne kına... duvaklarından mendiline, oyun havalarından hint  kınasına, "kına hatırası" resim duvarından yemesine içmesine her şeyiyle tam bir kına organizasyonu. Ben ne desem az şimdi, mutluluğumu resimlerle anlatmam daha kolay olacaktır sanırım :)







Kızlar hepiniz harikasınız !

photos by Miroslava Andric

1 yorum: