19 Ağustos 2013 Pazartesi

Bekarlığa Veda Partisi, 28.06.2013...

Evet, her şey için çok kısıtlı zaman vardı ancak bu onları yapmamak için bir sebep değildi, sadece hızlı karar verip, hemen uygulamaya geçmek gerekiyordu o kadar. Hayatınızda her zaman pozitif olabilen insanlara yer açın. İnanın hem daha mutlu olacaksınız hem de hayatınız kolaylaşacak. Ben bu hızlı geçen iki ay içinde en iyi bunu anladım. Bir şeyin nasıl olamayacağını değil, başka başka seçeneklerle nasıl olabileceğini anlatsın dostlarınız. Ben hepsine bir kez daha çok çok teşekkür ediyorum.

Bekarlığa veda partime gelince, henüz nikah tarihim yoktu ama nasıl bir parti istediğimi biliyordum. Hem canlı müzik olsun hem de bol bol göbek atalım istiyordum ki Hayal kahvesi'ndeki Suzan Kardeş konseri hayalimin de ötesinde bir fırsattı benim için. Suzan Kardeş'i çok severim, samimi, şen şakrak, pozitif bir insan bana göre, canlı performansını da hep duyar merak ederdim. İster tesadüf deyin ister şans, ister karma 28 haziranda bir konseri vardı.

Plan tamamdı, sırada davet ve sürpriz hediye vardı. Davetimi zaman darlığından en hızlı ve kesin iletişim şekli olan telefonla yapabildim. Sürpriz hediyeye gelince, ofis arkadaşlarımın yardımı olmasa asla bitmezdi.



Konser günü geldiğinde 10-15 kişilik bir ekip toplanmıştık. Önce Taksim Midpoint'te yemek yedik, ardından Hayal Kahvesi'ne gittik. Mekan pek dolu değildi, başta tedirgin olsam da biz bize daha samimi bir ortam olur diyerek karamsarlığı attım üzerimden. Suzan Kardeş, 5-10 dakikalık beklemenin ardından sahne aldı, oldukça şık, her zamanki gibi güler yüzlüydü.




İlk birkaç şarkının ardından bizim kalabalık ekibimizin duvaklarını takmasıyla ortam daha da şenlendi. Suzan Kardeş o kadar cana yakın davrandı ki, Muhteşem Yüzyıl dizisindeki kına sahnesinde söylediği balkan türküsünü söyledi bizim için, bir de nescafe ile temsili kına yaktı elime. O dakikaları unutabileceğimi sanmıyorum. Bundan sonra da tam hayalimdeki gibi bol bol göbek attık, gecenin sonunu da damat halayı ile bitirdik :). Gerçekten unutulmaz bir geceydi...



photos by Miroslava Andric

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder